25/12/2009

merry christmas and all that

Jag jobbade fram till klockan nio på kvällen på julafton. Efter lite christmas-cocktail competitions och christmas shots (och en present från jobbet - en Charlie Chaplin tavla!) så blev det julklappsöppning hemma med Slaven, Mackan & Bianca. Halv elva bar det ut i natten och vi åt och drack gott på Toff innan jakt på andra ställen (vi hamnade på Red Violin som var lite som att hamna i Afrika, och då menar jag inte inredningen) och slutligen så fick jag min livs första strippklubbs-upplevelse vid tjugotre års ålder.

Sedan gick det bara nedför och jag lyckades orsaka den hemskaste julafton i världshistorien. Men det vill vi inte ta här. Hoppas alla hade en fin jul med alla de som betyder något för er!

TRANSLATION: Christmas Eve after finishing work at nine with Slave, Markus & Bianca (and later Supreet) included food at the Toff, a visit to Afrika - uh I mean red Violin and also my first strip-club experience before it all turned into a disaster. I hope you all had a wonderful Christmas with the people you love!


No comments:

Post a Comment