10/11/2010

back to the night of the dead




Jag sa ju att jag ska aterkomma med bilder fran ett galet Halloween-party pa Hip-E. Nu finns bilderna uppe pa bade deras hemsida och FB sa jag lankar skamlost (hence the quality). Spana in utkladnaderna, haha, ambitiost! Jag var for ovrigt Carrie fran... Carrie, men det var val ingen som lyckades lista ut...



TRANSLATION: As I said I would, here's the Halloween madness that was at Hip-E Club. Now that the photos are up on both the website and FB I thought I'd share some of the ambitious costumes. I was Carrie by the way, and sticky as hell with red dye and glucose-made blood all over me.

2 comments:

  1. Chii !11:57 am

    Vi såg Carrie på tv häromkvällen. Jag tog bort the polski gubbe som pratade. Shit, jag minns hur äcklig man tyckte att den filmen var... Nu var det verkligen så att man skrattade åt effekterna :P

    ReplyDelete
  2. Härliga bilder :)

    ReplyDelete