21/11/2010

you wanna get burned, you wanna get turned, you wanna get fucked inside out

Den här veckan har jag äntligen kommit igång med fysisk aktivitet igen. Det blev mitt livs första Zumba pass med Amy och sedan hörde Ann-Marie av sig och frågade om jag kunde köra ett pass på fredagen som podium-dansare, så det fick det bli. Om jag svettades! Om jag drack sex flaskor vatten (och en RedBull, och två Rusty Nails)! Medan alla i Sverige satsar på lager på lager så måste man här borta tänka på beach 2010-2011. Kanske lite sent ute, men vafan. Skulle träffa min Emsi idag som jag inte sett på evigheter, men hon "mådde inte hallonbåt", som hon själv uttryckte sig. Så istället poserar egot tillbaka i sin egen lägenhet (jag har ju bott hos Fil's mammut de senaste veckorna) och i ett nytt linne. Det blir ibland så. Om jag inte misstar mig, och vädret, så ska den tvättas en bil idag. Tjo!


1 comment:

  1. Så när kommer du till la Suède? :)

    ReplyDelete