12/11/2010

hanging out with jimi and james


Jag kom visst inte hem tomhänt heller... Något jag faktiskt alltid är i behov av är svarta tröjor, då det är vad som är smidigast att ha på sig när man flänger med en droppande Jägermeister, svart Sambuca eller lite envis Angostura Bitter som inte går bort i tvätten på jobbet. Mina favoritjeans är för evigt besudlade med bruna fläckar (sedan att jag inte kommer in i dem längre är en annan femma). Dessutom är det ju trettio-grader vardag numera, så då gäller det att lagra på med jeansshorts. Check. Nu är jag redo för sommarhettan!

TRANSLATION: So maybe I didn't get home completely empty handed. Black shirts are always handy for work, and shorts, well I am just preparing myself for the summer heat!

Shirts - Target, 1st Shorts - Target, 2nd Shorts - Supré, Belt - Jeanswest

1 comment:

  1. Chii !7:05 pm

    Men lillan.... din lilla shopoholic :P

    ReplyDelete