25/08/2012

beach bum in the making


Jag tror nog min kära mammut fick sig en mindre hjärt-attack (eller i alla fall ett gott skratt) när jag konstaterade att jag åkte ju inte till Bali för att shoppa när hon frågade vad jag hade köpt. Det blev snarare Fille som gick loss på tishor och tanks. Mitt i Kuta fanns ju ett stort shopping-centre med Europeiska butiker så jag dog lite av glädje vid den upptäckten, men när vi väl gick dit för att shoppa så var det mesta stängt. Hursomhelst, Misha fick med sig shorts från Stradivarius och en ny bikini från Body & Soul och så ett par röda sandaler från Billabong som inte finns med på bild.

TRANSLATION: My mom had something short of a heart-attack (or at least a very good laugh) when I told her that I didn't go to Bali for shopping, once she asked me about my holiday shipping haul. But I managed to score a new bikini from Body & Soul, cute shorts from Stradivarius and a pair of red sandals (not pictured) from Billabong when my feet gave up.


1 comment:

  1. Anonymous6:27 pm

    No Tam nic a w na miejscu musze bikini fajne kolorki

    ReplyDelete