23/01/2007

If mornings started later they'd be so much better


Sömn är överskattat. Man klarar sig utomordentligt bra på . Är det ett giltigt substitut?
Är mäktigt imponerad av mina bedrifter med tanke på a) faktumet att jag inte är en morgonmänniska och b) dygnsrytmen. Tanken var att jag skulle städat igår så det såg presentabelt ut lagom tills att Folklbladet kom hit, men det blev msn fan. Tss tss tss. Ja just det, det var därför jag bojkottade msn - det stal för många timmar av mitt liv. Så var det.

Titta på Moki, hon vill följa med mig till Oz ju!


2 comments:

  1. Anonymous7:23 pm

    Jag förstår att det känns surt att missa dom! Jag vill verkligen inte göra det, skulle ångra mig så mkt så jag ska se till och tvinga med mig nån ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:32 pm

    söt katt :)

    ReplyDelete