11/01/2007

Promises to keep


Nyårslöften är liksom inte min grej. Sist jag försökte mig på ett nyårslöfte på eget bevåg, tänkte jag att jag skulle lova mig själv någonting lätt, något som jag kan hålla. Jag ska inte påbörja året med att hångla med någon. Hur bra gick det då? Tror ni inte jag sex timmar senare inte bara har någons tunga i halsen utan mer därtill? Hur fucking svårt kan det löftet vara att hålla på en skala?! Så går jag och bryter det med stor marginal. Just prooving my point.

Men efter att ha sett Step Up alldeles nyss så tänker jag avge ett blogglöfte. Jag ska ta mig fan börja stretcha regelbundet igen. Det är något jag har missgynnat makalöst de senaste två-tre åren då jag slutat dansa själv och bara undervisat i dans. Filmen, en dansfilm för dem som inte listat ut det, var över förväntan. Se den! I actually loved it. Kolla trailern här!

No comments:

Post a Comment