18/01/2007

Oh I'm so innocent

You Are 62% Evil

You are very evil. And you're too evil to care.
Those who love you probably also fear you. A lot.
How Evil Are You?

Se på mig och ni ser en snäll människa. Lika god som en nykläckt potatis. Ibland är det nice att folk tror så mycket gott om en att de inte anar sig till vad som döljer sig under ytan. Själv föredrar jag att tycka så lite om någon så jag blir glatt överraskad istället. Jag svarade ärligt på frågorna i quizen. Till den grad att jag efter att ha klickat på vissa svar, kände att jag är hemsk ibland. Livet är inte svart och vitt. Ser ni inte gråtonerna?

Men jag vill inte se tillbaka och ångra saker jag gjort. Eller ännu värre, ångra saker jag inte gjorde. Saker som jag kunde ha gjort, ifall jag fått en andra chans. Att tänka så är ju rent ut sagt deprimerande och ångestbildande. Så när tillfället finns där, fångar jag det, och ser tillbaka med ett leende på mina läppglansiga läppar.

No comments:

Post a Comment