04/08/2008

hold on tight, there's still no broadband in sight


På bloggfronten intet nytt. Det här börjar nästan kännas lite som en en-gång-i-veckan-blogg, för med inget internet hemma så innebär det supersegt snyltande på skolan. Det går saakta! Å andra sidan är det väl inget att sörja, världen kan ju faktiskt klara sig utan en dos Mishaism... Sedan att världen är en vackrare plats med lite mer av mig, det är en annan femma. 

Saker jag måste få gjorda blir well, inte gjorda, då jag inte har tillgång till internetski. Mitt pass till exempel, måste lösas snarast möjligt! Jag ska ringa och undersöka närmare ifall det finns en möjlighet för polacken att få ett svenskt pass, men deras öppettider är ju två timmar två dagar i veckan. Oh well. Ett nytt försök imorgon. Under tiden får jag helt enkelt pynta lite med gamla kort, från Kings Park när allting var problemfritt och lyckligt. 

Min slav

Mitt Perth


Oh fan, man kan ju nästan tro att hon brukade dansa en gång i tiden...


No comments:

Post a Comment