21/08/2008

it's my slave, and i'll pose with him if i want to



Nu har jag äntligen stulit Slavens sladd från hårddisken som passar till hans fina kamera så jag kan lägga över bilderna som tagits de senaste veckorna. Han är väldigt mån om att anmärka att det var jag som tog sönder minneskortläsaren för sisådär 6 månader sedan och det är just typiskt Misha att inte ha köpt än ny på så länge. Oh well... Det är inte direkt så att han använder kameran så flitigt och narcissistiskt som jag, så det är jag som lider av att behöva kånka med sladden (som jag tycker funkar alldeles utmärkt så det sa!). Bara att inse, det är på tiden att köpa sig en ny Canon Ixus att ha med sig överallt i väskan.


På bilderna har vi precis kommit hem efter en middag långt ute i förorten hemma hos Pani Ania och ska kasta oss på madrassen på golvet, knapra nachos och se på film på projektorn. Stackars Slavski fick sitta sjuk och tvingas stå ut med dvd:er från dansfestivalen i Rzeszow... Det var Anias dotter Kasia som varit på sitt tredje år den här sommaren. Jag är så hemskt som låter honom plågas. Det är ju inte som om han har ens en millimeter av intresse för polsk folkdans. I don't blame him.


No comments:

Post a Comment