17/01/2011

beddy bye eyes


Med tunga ögonlock ska jag snart dö här i soffan (min tillfälliga sängplats), men först ska det ätas. Har varit uppe sedan fem imorse, och jetlagen har nu attakerat mig. Snaaart så, snaaaart kommer jag drömlandet. Har hurtigt varit på Monikas nya dansskolas öppet hus. Blev lite Zumba och balett. Återhämtning efter 35 timmars resa är för veklingar. Men seriöst nu, mat och sova. Natti.

P.S Haha, jag somnade med datorn i soffan innan jag ens hann publicera det här, så publicera knappen trycks nu klockan sju på morgonen. Lame.

TRANSLATION: The fact that my eyelids are heavier than the Hulk is proof enough that the jetlag is attacking me big time. Will have a bite to eat first before passing out on my new bed - the couch. Was at my sister's new dance school's pre-opening workshop and had some Zumba and ballet. Who said rest is a necessity after traveling for 35 hours?

No comments:

Post a Comment