29/01/2011

hello mister fox


Idag försöker jag tolerera all stress genom att bära min nya favorit-tröja från Zara - räven! Filminspelningskrångel har gjort det omöjligt för mig att åka till Polen på slutet av min "visit" så om jag nu ska klämma in pappa någonstans på den här turen till andra sidan jordklotet så får det bli NU, och inte sen. Så biljetter bokades och på tisdag flyger jag lite snabbt till Poznan och är tillbaka på lördag. Personligen skulle jag viljat vara tillbaka på fredag för jag har tusen ting och lite till att styra upp innan den 5:e. Nu bär det av till Arbis!

TRANSLATION: On a stressful day like this I'm trying to remain my cool in this awesome fox-tee. It's quite chaotic with all the planning right now and I realized, with the changes as of today, that I won't be able to go over to Poland and visit dad at the end of my trip, but have to squeeze that in now if it's gonna happen. So tickets are bought. On Tuesday I'm off to Polski and will be back on Saturday.

5 comments:

  1. vilken underbar t-shirt!

    ReplyDelete
  2. Oj åker du till Papput redan på tisag. :)

    ReplyDelete
  3. Ja det blev en ganska spontan resa där! Annars skulle den inte blivit av...

    ReplyDelete
  4. åh, vilken superfin räv-tröja!

    ReplyDelete
  5. I hope everything works out!

    ReplyDelete