30/01/2011

the sunday through weary eyes





Jag vaknade upp i Märtas säng med hennes blonda rufs i mitt ansikte. Ansvarsfullt försökte jag få i oss, men framförallt Märtis, en massa vatten innan vi började gamea i soffan på våra iPhones med té. Sedan traskade vi iväg med Sabine till Skafferiet ("Ursäkta-du-får-inte-fota-här" WTF?!) och skulle äta något gott. Jag som bara knaprar kött-och-grönt-tallriksmodellen undvek alla varianter på mackor och bestämde mig för tomatsoppa (det sluta med att vi alla tre körde på soppan). De skulle ju givetvis ha pasta i den! Gaaah. Sedan kommer Märta med Macarones. Det var ju inte alls meningen att söndagen skulle bli en avvikande dag, men med tanke på gårkvällen och kebaben på slutet var det ju kört ändå. Men bilder från det äventyret (förvänta er en toalettfest, typ) får det bli imorgon...

No comments:

Post a Comment