31/01/2011

poppin bottles in the ice, like a blizzard

Jag har ju blivit hotad i förväg att alla bilder inte alls är allmänhetens rättighet att få nys om, men då får man fan skylla sig själv att man ställer upp för glatta livet när de väl tas. Haha. När du är fyrtio kommer man se tillbaka och tycka att fy-sjutton-fan-schnyyyggga-vi-var! Här är lördags-äventyret i bilder med finfina Sabine och übermysiga Märta. Tyvärr är ju min känsla för vilka inställningar kameran ska va på inte lika alerta när vi förtärt vår halvliter Bacardi och en riktigt vidrig rosé (som enligt Märtis ska smaka gott på sommaren).

TRANSLATION: I've been threatened to not expose certain photos from the adventures of Saturday night with Märta and Sabine, but I like living on the edge. Besides, when we look back at 40 we'll certainly think we were hot as. Haha. There's a translation-widget to the right if you want to know what pic-comments say.
Förfest hos Märtas kompis Bella, här är hon med "psykologen"
Det här fina rummet passerade man till toaletten
Det hängde gitarrer överallt
Dags att dra vidare
Bine öser på hårspray
I hissen ned
En glad Märtis
Sedan vandrar vi till Hugos, men hamnade istället på Grande och Bishops


Uppdrag: rädda överexponerad bild i Photoshop vs vanlig spegel-posering
Dagen efter konstaterade vi att vi hade hängt oförskämt mycket på toaletter
Three girls and a cubicle någon?
B 52:or
Titta, nu är vi där igen - toaletterna!
Här har Märta noll koll på sin drink
Sabine och jag, igen
Märta rymde hela tiden men vi hittade henne i ett seriöst samtal till sist
Hej?
Sedan tänkte vi ta oss till Harry's, men vi kom inte så långt heller...
Märta kommer hata mig för den här bilden - det är hon som sover där i hörnet

Vi landade på pizzeria istället
Vi behövde kebab och vatten
Den här bjuder jag på
Sedan var det slut på kvällen i bilder.

2 comments:

  1. jag hatar dig bara för sov-bilden melissa, de andra kan jag överleva. och jag tackar både dig och gud för att du inte la ut fler pizzeriabilder...

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:04 am

    OMG Pika!
    This city is sooooo pretty !

    ReplyDelete