22/01/2011

same till the end


Jag tillbringade min första fredag i Sverige hos min hallonbåt som samma dag överlevt en massiv hemtenta - Märta. Medans hon lagade middag knaparade jag nötter, drack gott vin och berättade om äventyr i Australien. Sedan kriticerade jag nog sönder Let's Dance deltagare medan vi åt och gick lite överstyr på Facebook. Haha. Mästerkock är Märta i alla fall, det är så synd att hon inte finns närmare när jag är på andra sidan klotet.

Det här har påpekats av folk i min omgivning förut, men jag vet inte. Varför är jag så himla obcessad med att ta bilder på mat?!

TRANSLATION: My lovely Märta spoiled me with a masterful dinner at her place last night, along with some red wine, polish beer and overload of giggling gossip. And it's been brought to my attention by people before, but I don't know really where this obsession with taking photos of the food I eat comes from...




No comments:

Post a Comment