26/01/2011

with a royal woof


Hur charmigt är det inte att ha fyra hundtassar i sitt knä när man sitter vid datorn? Toya ville bestämt ha gos och hoppade upp och satt med ett tag, som om hon hade all rätt i världen att sitta med vid bordet. Man smälter ju lite, det gör man.

För övrigt så kom Tette, Desi och Inez förbi igår, drack té i snigelfart och pratade massa hederlig strunt. Jag måste ju bli uppdaterad på allt man missar när man bor i kängurulandet. Det var så kul att se dem, de är ju så himla stora nu. Jag minns dem som små fnittriga busungar som hela tiden skulle gräva i godisskålen som alltid fanns i vardagsrummet eller tävla om vem som fick hålla mig i handen när man gick hem. Haha. Ikväll ska jag muppa med dem och de återstående dansmupparna i danslokalen - onsdagskvällar är deras danstid numera.

TRANSLATION: Toya decided to jump up on my lap and sit with me at the table when I was working on the laptop, how adorable isn't that?


5 comments:

  1. hehe tjockisarna x) ska bli kul att få en ny dans och att änns ha dig där uppe :D memories..

    ReplyDelete
  2. vilken förtjusande hund!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:22 pm

    Hahaha pinsamt xD Men sant ju, grävde jämt i godisskålen.. men vi var ju små pluttar så får väl skylla på att man tog åt sig allt godis man kunde få tag i då ! ;p

    ReplyDelete
  4. "anonym" = Jag (A)

    ReplyDelete
  5. Vilken liten underbar vovve! Fin att ha en sådan sötnos i knät under testunden :)

    ReplyDelete