19/01/2011

the pain of being hurt




I måndags landade jag i Estocolmo. Samma kväll hade systergoset öppet hus på sin nyöppnade dansskola på Telefonplan, så då blev det balett och Zumba. I tisdags blev det Zumba igen, och idag, ja då fick Miguel för sig att jag skulle med ned till källaren/gymmet och köra lite cardio i "en halvtimme". Squats, pistoler, variationer av hur en bänkpress kan användas och handstående.... i en timme snarare! Mina lår är helt döda. Jag kan knappt gå i trappor. Dessutom skulle jag ha pilates och Zumba ute i Kallhäll med syrran igen, och jag lovar, jag snubblade över fötterna. Så tungt att röra sig! Minns inte riktigt när jag fått träningsvärk samma dag som jag gjort övningar, men jag ser då inte fram emot morgondagen...

TRANSLATION: I'm in serious pain after balett + Zumba on Monday, Zumba on Tuesday and cardio-session with Miguel this morning along with Pilates and Zumba with sister today. My legs can't move. I hate staircases, they are the enemy. I fear how it will feel to get up tomorrow...

No comments:

Post a Comment