23/08/2011

the boyfriend jeans


Fille har vansinnigt korta byxor, så när jag väl tjuvar på mig hans del av garderoben (hey, det var pluggdag på hemmafronten...) så blir det att kavla upp dem litegranna. Annars så tycker jag bara om att bära upp hans kläder (t-shirts, skjortor, beanies) och få dem att se snyggare ut på mig. Mhoahahaha.  Sooo vain, of course I think this song is about me! Anyway, det har varit lite blogg-torka, men när jag inte jobbar på slutprojektet på skolan så blir jag ju sjuk och överdoserar på Cold & Flu tablets. Haha, vem annars än jag lyckas liksom att bli groggy på det?! Omöjligt att uttala Warwick och Whitfords kan jag tala om!

TRANSLATION: So yes, sometimes I'm a thief and borrow Fil's clothes but that's not really a crime. His jeans are ridiculously short though. Most of the time I just want to wear his stuff because they look so much better on me (shirts, t-shirts, beanies...). Mhoahaha. Anyhow, it's been a blogging draught but when I'm not trying to finish my final project I managed to get sick and uhm, get groggy on Cold & Flu tablets. Apparently it's impossible for me to pronounce Warwick and Whitfords under the influence. Oh well...


No comments:

Post a Comment