15/08/2011

these eggs just got laid


Klockan sex på morgonen vaknar jag och hör konstiga ljud. Shit, är det Sebastian som knackar så här dags och försöker komma in för att han är för djupt inne i dimman för att hitta sina nycklar? Det visade sig att jag hade 50% rätt i alla fall, det var Sebastian, men allt oljud jag hörde visade sig vara hans köks-olympiad aka försöka göra äggröra när du inte ens kan stå upp. Det här hittade jag i köket och i vardagsrummet imorse... Vilken tur att jag köpte lite ägg igår, ja, för att själv göra frukost till mig... Han lämnade två i kylen. Så generöst. Tio ägg - really?!

TRANSLATION: I woke up this morning to discover there had been an egg thief in the house. I found the egg thief in question passed out on the couch a moment later. Lucky I bought myself some eggs yesterday, you know so I could make breakfast for myself... 

No comments:

Post a Comment