03/08/2011

she's got sunset on her lips now


Djupa andetag och vi satsar på lite bilder från sista kvällen i Norrköping med mina finaste innan jag drog iväg för den här gången. Sebastian, som jag bor hos, har bett om ursäkt nu. Frågan är om han förstår vad han egentligen ber om ursäkt för. Han är inte så finkänslig eller taktfull alltid med vad det är han drar hem. Finns det inte någon slags bro´code över att inte återvinna kompisars erövringar, speciellt inte när man bor ihop? Awkward and fucking disrespectful if you ask me.  Men nu ska vi inte koka ihop mera negativa känslor utan fokusera på dessa underbara tjejor som är kvar i Sverige.

TRANSLATION: A couple of deep breaths later and let's move on to focusing on my last night with my lovelies back when I was in Sweden this summer.
 Jag satt på den enda soliga platsen i parken i väntan på Märta
 Här kommer hon, i ljusskenet
Bästa Märta och bästa Sandra
 Vi delade på förrätt
 Märtas saftiga plank-dish
 Jag åt lax med himelsk potatismos
Sandras futtiga lilla sallad, haha
Vin och goss
Jag och Märta, som sedan bailade väldigt tidigt. Saknar er!

No comments:

Post a Comment