03/08/2011

you're so vain, you probably think this song is about you, don't you?

"Jag tycker du ska posta ett helt inlägg om hur fantastisk jag är," tänkte Filipe högt. Nu är det ju så att Fil inte alls tycker om att ställa upp på kodak-moments och de här bilderna från när vi var i skate-parken så var det dessutom Movember-säsong och han ser ut som en smutsig Mexikan (ey, no hard feelings pacos) med en havsvatten-blekt keps. Min alldeles egna potatis. Som å andra sidan ser ganska badass ut med alla tatts...

TRANSLATION: "I think you should write a whole post about how amazing I am"  a certain someone thought out loud. To be honest Fil isn't exactly the most eager poser for photo-snapping so on this outdated photo he's even sporting a Mo during Movember month and looks like  a dirty Mexican with an ocean-bleached hat. My badass-looking potatoe.

1 comment:

  1. Märta9:10 pm

    Hallå Mr Potato ser ju ut som Dogge Doggelito! Jag kom på det,
    SOM jag funderat!!

    ReplyDelete