13/07/2007

Det är genetiskt

Större linslusar och posers än mammsen och mig får ni nog leta efter. Vi hade en liten roadtrip, Lejman kvinnorna (farbrors fru också), till Leszno igår. Ganska lagom mysigt. Triumf för mig som stod emot den suktande glassen! Pappsen dök upp när jag letade skor som bäst (första skoparet inköpt!) och stackarn fick vänta i 45 minuter medan jag försökte bestämma mig för vilka klänningar jag till slut skulle ha (tre klänningar rikare baby!).

Blev som ett litet barn inne på Disney butiken och är nu en lycklig ägare av världens grymmaste Mickey Mouse hoodie. Barnasinne ftw! Fast jag saknar Henriks och min gemensamma Oliver och gänget tröja. Nej, den var inte alls ursprungligen Henriks, förstår inte vart ni får alla dessa dumma idéer ifrån?!

Som vi gamla goa polacker brukar säga:

- Melissa jestes taki dupek!
- Ey, to jest genetyczne!




No comments:

Post a Comment