17/07/2007

You're all I want

Fine. Dottern åker iväg till andra sidan jordklotet. Hon behöver inte den stationära Macen hon lämnade bakom sig. Men vafan, inte heller kommer hon behöva sitt skrivbord heller? Vi tar dem till Polen istället. Så tänker päronen och leker bäst medan jag helt ovetande blir av med mina prylar.

Jag är i Polen nu. Jag sitter vid mitt gamla skrivbord nu. Jag har kastat upp fötterna som det sig bör för bästa möjliga bekväma halvliggande positionen framför laptopen. Bredvid står den gamla datorn Luke 2.0. Luke 1.0 står i salongen. Det bästa med allt det här är att jag har fått tillbaka min gamla musiksamling som jag haft på datorerna. Så nu återupptäcker jag Lifehouse. Det känns som om jag är 14 igen.

Would you tell me how could it be any better than this?

No comments:

Post a Comment