08/07/2007

Det var en gång en blondin i Tyskland

Min sötaste blondin till Märta jobbar fortfarande som hästskötare i Tyskland. Det var Märtis som myntade uttryck såsom "Misha, jag behöver en cider till annars blir jag för full!". Det fanns en tid då vi eh, nästan var grannar här i landsbygden och jag brände hennes ris (seriously, ni hör ju hur dålig på matlagning jag är om jag inte ens kan koka ris!) och köpte vaniljglass till stallflickorna. Men numera får man lite random sms ibland med lite uppdateringar. Märta ska man fan ha här när man går ut, för då vet man att gör man bort sig så kommer Märta ändå alltid överglänsa och göra något ännu mer mobbat.


"Jag har varit på en tysk nattklubb. Största skämtet. My god. Tyskar är det fulaste äckligaste folket som finns."


"Nä, jag fick inte med mig nån äckeltysk hem. De blev inte snyggare hur mkt jag än drack..."

Aww, det är sann kärlek Märta. Jag saknar dig!

No comments:

Post a Comment