17/07/2007

Don't do this at home

Uppslukad av att värmen äntligen klibbat sig fast i min syndiga kropp ( jaja, tänk er den ett halvår tillbaka iaf) så glömde man ju bort de där negativa konsekvenserna av värmebölja. Man svettas, typ som ett svin, som rullat i lera, fast i svett istället. Back in Perth hade man en pool, inte alltid så ren, att svalka sig i. Här har jag, hm, en vattenslang. Wetshirt competition ftw!

Men så bestämde sig jag att det var dags att röra på fläsket och sluta stekas på gräsmattan och ta oss in till Poznan. Har jag vita kläder på mig idag blir jag automatiskt patriot, vitt och rött. Måste jag alltid bli röd innan jag blir brun?!

Två körkortslösa själar som mammut och jag fick helt enkelt ta bussen in. My god. Jag vill skrika ut never again - men så är inte fallet, för vi lär göra det idag igen. Man visste ju fan inte hur man skulle sitta för så fort man fick kontakt med något/någon började kroppsdelar glida iväg i pölar av svett. Ehm, en svettig polack är en sexig polack?

Men nej. Jag KLAGAR INTE på vädret. Jag har ju längtat efter värmen. Jag bara säger att man blir svettig. Om man inte gömmer sig i huset framför datorn förstås, och vem vill göra det? Hm, vad fan gör jag här nu igen...?

No comments:

Post a Comment