15/04/2010

blessed are the hearts


Albert Camus once wrote: “Blessed are the hearts that can bend; they shall never be broken.” But I wonder, if there’s no breaking, then there’s no healing. And if there’s no healing, then there’s no learning. And if there’s no learning, then there’s no struggle. And struggle is a part of life, so must all hearts be broken?
Lucas Scott, 5x11 You’re Gonna Need Someone On Your Side

Så hur ser livet ut egentligen på andra sidan datorskärmen? Jag är inne på tredje dagen av sjukdom, vilket innebär konstant huvudvärk (förutom när pillrena kickar in), mer sömn än en kattunge och , Gossip Girl/Coupling maraton och litervis med té. Igår verkade jag bli frisk för en halv dag. Sedan blev klockan kvällsdags och min nyfunna kryhet (jag lagade middag och allt) fick en avada-kedavra. Tur att jag har en vit snöboll som tassar efter uppmärksamhet och får livet att verka lite ljusare...

TRANSLATION: Third day of sickness, which equals constant sleep, Gossip Girl/Coupling marathon, suicidal headache and cuddling with a white snowball.

1 comment:

  1. Anonymous10:03 pm

    Snygg t-shirt! Gillar din frisyr:)
    Matildaz.blogg.se

    ReplyDelete