16/04/2010

well, what can i tell you baby? I've always been bad...


Det här är inte rättvist! Varför finns mannen vars kindben jag vill föröka mig med i Melbourne just nu?! Varför talar ingen om sådant här för mig i förväg?! Då kanske jag inte skulle vara botten-is-nådd-pank och ha råd att slicka honom i örat/posera framför kameran för femtio dollares. Insane. Måste man betala för att få ta bild med sin alla drömmars vampyr?!?! Well jag är villig att sälja min själ. Men bank-kontot håller inte med...

Jag förtjänar inte den här dåliga karman!!! Jag som typ gav Caprica en andra chans när jag insåg att han var med. Och nu, nu andas vi samma luft! Åh! Spike, devour me!!!!

P.S This so cracked me up.

2 comments:

  1. thanks for the pep talk!

    muffin ar helt underbart sot!!

    hoppas du och nicke mar bra. jag borjar ma battre och ska banne mig njuta nu utav att ata choklad och slippa halla in magen dagen efter =)

    jag ska gissa-bebis (datum, vikt, langd osv) snart pa bloggen, sa da far du se till att gissa om princess. och kanske, kanske, vill hon komma ut pa den basta fodelsdags-dagen ;)

    ReplyDelete
  2. Sv: Men gud, tack! Vad glad jag blir ;D

    ReplyDelete