17/12/2010

could you tell me one thing you remember about me, i thought that someone would notice

Klänning - Pure Hype

Hoppsan. Nu är det så att jag har ont om pengar. Ibland hamnar man i de där lönen-tog-slut-vi-måste-vänta-två-veckor-sen-blir-allt-bra-igen perioder. Speciellt nu när jag betalat visum och grejer. Jag borde inte röra pengarna. Men sen så såg jag den här fina klänningen, och den var ju inte så hemskt dyr. Jag har en romans med maxi-kläningar för tillfället. Så jag köpte den i butiken och klev ut ur butiken med den på. Amy hade precis innan fixat make-up på mig så jag kände att jag like gärna med kunde se ut som en movie-star. Ny klänning, snygg make-up gjort av en make-up artist. Bra med vänner ibland. Nu däremot ska jag byta om, efter att ha chillat med Amy på Box och sedan hälsat på Flip på The George, för jag ska jobba själv ju. Tjoflöjt.

TRANSLATION: Oops, oh my. Did I buy a dress? Yes. Do I really have the spare money to do so? No. Oh well. It wanted to come home with me. So I let it seduce me.

3 comments:

  1. Since it seduced you, it seem to have very good taste and furthermore, you suits it... ;-)

    ReplyDelete
  2. Du, om du tar en titt på den röd-vita klänningen som jag köpte i Polen och bar i Tunisien, så påminner din svartvita väldigt mycket om den. Du måste ha fått Monika vibbar helt enkelt :)

    ReplyDelete