03/12/2010

shut your mouth and watch my lips

Egot möter kameran i en spegel på jobbet förra veckan

Sing Halle-fucking-luja! Vårt Internet är tillbaka. Tjipp och hurra! Dessutom har jag packat ihop Kit-Katsen och flyttat in dem hos mig och Brettan. De kommer väl vara här två-tre veckor till, sedan kommer de bli adopterade av andra trevliga filurer. Kattungar alltså, så mjuka och så söta! Jag kan bara sätta mig på golvet och iaktta dem medan klockan tickar iväg. Brett var ju tvärt emot att Muffins kattungar skulle få bo här, men nu har jag liksom ingenstans att ta vägen med dem. Mikaela och Robin var snälla och hade dem de första dagarna och sedan fick de husera två kvarter bort från mig i Filles-mammas-hem.

Ska bli såååå skönt att få sova i min egen säng igen. Muffin har fått vara inlåst med ungarna där borta, men här får hon tassa runt fritt (förutom sofforna och Brettans rum) så bäst för henne att hon kryper ned under täcket med mig om nätterna. Det enda jag kommer sakna är Foxtel, tror jag. Har blivit beroende av Nat Geo's Adventure och Wild kanaler. Bästa jobbet vore att filma dokumentärer för Discovery Channel eller National Geographic, lätt!

No comments:

Post a Comment