05/12/2010

wasting the day away, rotting in those sheets

Den här bh:n är inte bara exhibitionistisk, den är ganska fotogenisk också. Nu har jag ju inte dragit på mig vilda underkläder i eskapism anda från den ospännande sjukdomen, utan jag har bara enligt kroppens protest inte kommit ur gårdagens kläder. Den får mig hursomhelst känna mig som en kvinnlig karaktär ur en Pedro Almodovar film. Men åh, Hur många timmar kan man sova egentligen?

TRANSLATION: One might think that I've tried to escape the boredom of being sick by putting on some wild lingerie, but this is in fact only the result of my body protesting to get out of the clothes of yesterday. It is quite exhibitionistic this bra, and photogenic, but most importantly, it makes me look like a female character from a Pedro Almodovar film.

- Posted by Misha via BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment