06/03/2007

The heat that is not hot, but nearly intolerable

Sushi i poolen.

Cigg i poolen.

Öl i poolen.

Lek i poolen.

Sedan blev det en joggingrunda i Trigg och det mina vänner, det var ljuvligt! iPod och svett. Vilka hus! Vilken solnedgång! Vilken mysig atmosfär! Klippor vid stranden. Det kändes som om jag i riktiga "Beam me up Scotty" manéer hamnat i OC istället. Det enda som saknades var den där piren. Till helgen ska vi begära oss ned till parken vid Trigg och grilla, det har jag och Takin minsann bestämt.

4 comments:

  1. Anonymous5:12 pm

    Ohh, bor du i Perth? Vi hade nämligen en tjej som utbytesstudent från perth i ett år hos oss i klassen och hon åkte hem vid jul.
    Världens gulligaste tjej som jag saknar hur mcyket som helst! Skrev till henne senast igår och gnällde över att det är 38 + grader hos er och... kallt hos oss! :D
    Så vad gör du där down under då? Bor du i Sverige i vanliga fall eller? Jag bli nyfiken!:) Gaah nu saknar jag Olivia ännu mer...

    ReplyDelete
  2. Så du är också från Norrköping! Roligt. Skulle dock mycket hellre vara där du är nu...

    ReplyDelete
  3. Låter helt underbart! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:42 pm

    Åh, jag blir bara ännu mer deprimerad när jag går in på din blogg. Ska spela WOW så att jag kan glömma mina sorger. Jag är förresten lvl 60 nu ;)

    ReplyDelete