11/03/2007

Mishas nya kärlek


På Sunset Backpackers lärde jag känna en irländsk björn vid namn Paul. Hans flickvän Sara har joinat honom nu i varma Oz och de har fått ett hus uppe vid Quinns Rock, cirka 20 km från Perth. Jag och Claws, min långhåriga nipplepiercade housemate, åkte med dem till Wannaroo Markets idag där jag köpte sjukt mycket frukt för sju dollar, dvs 40 svenska kronor ( vattenmelonklyfta, halv ananas, stor jävla mango, äpplen, kiwi, tigermelon = fruktsallad!). Notera att jag inte köpte några bananer, den enda logiska förklaringen heter Dennis och hans jävla ban på bananer i huset. Bah!

Jag lade inte band på mig utan köpte ett par oskyldigt porriga skor. Eller nej, de är inte porriga. De är jättefina. De är så jag! De är röda! Och prickiga! Två flugor på smällen liksom! Och de omfamnar mina fötter så fint. Vi är som skapta för att tillhöra varandra... Helvete så typiskt tjejigt det är att ha en sexuell relation med sina skor. Men så är det fan.

6 comments:

  1. Skorna var visst porriga - och skitsnygga!

    ReplyDelete
  2. Åh herre gud vilka snygga pumps! Porrigt - JAPP!
    kram

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:17 pm

    Vad kostade de. Köp ett par till Chii innan du kommer hem. Jag muppar pengar till dig.
    Pöss

    ReplyDelete
  4. Yes, porr FTW!

    Eller nej, vad är det jag säger?!

    Syster - 280 spänn, vill du ha marinblå eller röda och storlek 38?

    ReplyDelete
  5. Gud så snygga skor! To die for!!!

    ReplyDelete
  6. Vill ha vill ha vill ha! Massor! å såg att de fanns i marinblå med prickar...*drömmer*

    ReplyDelete