27/03/2007

To shop or not to shop

Fuck. Internet finns inte i huset anymore. Darfor sitter man aterigen pa campus med ett tangentbord utan svennetangenterna. Men igar var jag fan lycklig - det ar sjukt hur man kan kopa sig lycka. Hittade en butik. The butik. Min nya karlek. Hur mycket pengar kunde jag inte brant dar? Utforsaljning till humana priser! En kappa, tre klanningar, ett skarp och ett par tights senare blev jag avbruten i paradiset. Kladerna var i stil med Belle du Jour, ljuvligt och med mycket rott, stora knappar, mini och en och annan rosett. Som tur var ringde Cessan och muttrade otaligt att de vantade pa mig pa sushistallet - Jaws. Sa jag skuttade dit i regnet. Ni laste ratt. Det regnade lite igar. Kallare vader omfamnar Perthan, jag var pa Big W och kopte quilt idag till och med!

No comments:

Post a Comment