21/03/2007

Minimalism


Kan väl lika gärna med utnyttja uppkopplingen så länge vi har den. Utnyttja och passa på att officiellt medge att jag gjort ett (eller två) köp. En grön kortkort klänning. Den skulle kunna vara en lång tröja egentligen, eller skoluniformerna de på Mercer College har. Lite tennisfeeling över den när man tänker efter. $24 på Jeanswest. Fanns i svart också och just nu försöker jag låta bli att köpa den med. Men ahmed vad jag älskar längden på den. Varför är mina ben så exhibitionistiska för?!

7 comments:

  1. Gud vad fin du är :)

    ReplyDelete
  2. Fin fu är!Härligt med fickorna:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:44 pm

    Muppis.. den är lite kort va ?

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:30 pm

    Damn! *Tappade hakan*

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:32 pm

    BTW! Jag minns aldrig att du höll på med såna här toksexiga uniformer och sånt förr? Eller har jag bara missat det?

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:13 pm

    Du är en sån mansgris greger!

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:41 pm

    Jag är väl ingen mansgris heller! Får man inte ge komplimanger längre:P

    ReplyDelete