04/03/2007

Söndag igen. Fan vad det går snabbt.

Det kändes som om det var bara några dagar sedan vi körde en söndagsrunda till Hungry Jack's, och nu är vi där igen! Kan det bero på att vi äter där oftare än bara söndagar ibland. Maybe. Fast min beställning begränsades till pommes och milkshake. Men ärligt talat, veckan började ju bra. Med matlagning och allt från min sida. Jag lagade mat! Den som känner mig vet att det är en stor uppoffring och strider mot mina principer. Sedan gick det utför. Visserligen var det två dagar någon lagade mat åt mig (det gäller att handskas rätt med pojkarna heter det - sedan att Henke försökte använda tomatsoppa istället för tomatsås när han gjorde spagetti, det är en mindre detalj).

Sushi och de förbannade aussie pajerna har det blivit några gånger. Frestande är de grillade mackorna på macken när vi är på väg hem efter varje utekväll. Jag får sluta upp med det där. Inte så ekonomiskt, inte så nyttigt.

Frukost blev rostade mackor med Philadelphia och avocado skivor på. Fy fan vilken ljuvlig känsla när man på nytt kommer på hur jävla gott det är med avocado, som för övrigt om ni inte visste betyder testikel. Se, lite nyttig försöker jag vara, och lärorik. Och Philadelphian var light too!


No comments:

Post a Comment