14/05/2012

so many candles for such a small cake




Helloski darlings! Det blir ett lite speciellt inslag här i bloggen, med ett väldigt speciellt litet videogram (ett video-telegram! Fyndigt, jag vet) tillägnat bästaste mamma som fyller år idag. Mammsen har väl säkert fått panikångest där hemma för att jag inte ringt och grattat henne ännu. Men nu är det ju så att jag har en plan här, den planen innebär ett videogram! Då jag lider av att vara en obotlig tidsoptimist med väldigt mediokra organisation-skills, så får det här bli min present helt enkelt eftersom sista-minuten paket med posten när man bor så himlans långt ifrån varandra blir ganska eh, försenade.

Videogrammet må innehålla en hel del katter och oväntade toalettbesök, samt närgranskning av digestion. Ni har blivit varnade. Givetvis förekommer allmänt tossande och yrande. 

TRANSLATION: Today's blog post is a little bit different, it so happens that it is my darling mum's birthday today! So I made her a little videogram ( a video + telegram, clever yes?) because my organisational skills and my uncurable time optimism combined with the distance between us means  last minute gifts are doomed for an unhappy ending.

2 comments:

  1. Anonymous9:40 pm

    Dzieki Melissko Mila niespodzianka A ciasteczek sie nie daje kotkowi chcesz zeby padl

    ReplyDelete
  2. i´m happy with your blog. Come to check out mine.

    ReplyDelete