09/05/2012

too pretty to be left behind


Det farliga med att jobba ute i Inglewood är att busshåll-platsen är tvärs över vägen från en fantastisk liten butik som heter Mo-Mo's. En förunderlig liten grotta med ett kittlande urval av verkligen, utstående, vintage plagg. Det finns väldigt lite saker där som liksom "smälter in", utan allt som Mo-Mo valt att ha i sin butik är unikt och därför kanske lite svårburet. Jag hittade ett par cowboy-boots för dyra 250 dollares som jag lagt på layby. Drickens till helgen säger jag bara, de ska få betala för mina cowgirl drömmar. Provade den här nude-färgade blåsan och ångrade mig direkt. Man kan inte lämna den kvar i butiken, den behövde ju följa med mig hem...

TRANSLATION: The danger of working in Inglewood is that the bus-stop is across the street from the darling vintage shop Mo-Mo's. Not only did I find a pair of expensive but to die for cowboy-boots, which I put on layby, I also tried this nude piece of dress on and couldn't simply walk away without it...

2 comments:

  1. Åh vilken underbar klänning!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:35 pm

    PRZESLICZNA SUKIENKA NO I NA TOBIE SKICZNIE LEZY

    ReplyDelete