01/05/2007

Claws says

Villa Bianchi: italiensk restaurant dar inte bara yours truly, dvs jag, jobbar, utan nu ocksa Sanna och Claws (densamme som jag delar hus med, svar:ja). Igar diskuterades ett och annat och vi kom in pa huruvida det fanns nagot eyecandy for pojkarna pa var arbetsplats.

Sam: Finns det nagra snygga tjejer dar ni jobbar, eller e alla liksom fula?
Claws: Nej, alltsa vi har Melissa.

Awkward silence. Jag gor mitt basta for att inte anmarka hogt om komplimangen som jag mot alla odds utan att fiska nyss horde. Jag forblir tyst i soffan dar jag ligger med ett busigt flin pa lapparna.

Claws: Eller nej, det dar kom ut fel. Det jag menade var att Messi var den fulaste av dem.

Ja, tack. Det var det hoppet om en smula mansklighet hos Claws. Inte e jag forvanad heller. He's such a smoothtalker is he not?

3 comments:

  1. Anonymous12:57 pm

    Jag skulle örfila honom så hårt !

    ReplyDelete
  2. Jag tror han fick med ett "Ta det inte personligt" efterat...

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:39 am

    Smidig kille :)

    ReplyDelete