11/05/2007

Polacker om polacker



"Du förgyller alla platser... borde klona dej människa!"
- Anna aka Anus

Kunde inte sagt det bättre själv! Som en liten hyllning till att mina trogna danselever säger rätt saker (de vet hur man smörar med andra ord) tänkte jag posta med en liten Polen-bild från när dansgruppen var i Polen i somras, på dansläger och festival. Fast det sluta med en hel drös bilder för det går inte att sammanfatta sommaren med en bild. De ska till Wagrowiec i år igen så som det ser ut just nu (yeah baby, Misha kanske får se Arek i cykelshorts igen. Gossens benmuskler ska vi inte tala om för då kommer min skärm få tekniska problem i allt dregel). Och den stora moraliska stöttepelaren och förebilden (vi kan ignorera att det var jag som tvingade flickorna springa omkring och fråga killarna ifall de fick klippa av etiketterna på deras kalsonger eller att jag fick dem att strippa och göra klädlina för alla att se, ok? ) ska se till så töserna får lika spännande upptåg och äventyr i år igen. Nu är de ett år äldre. Jag vill inte ens tänka på vad jag gjorde när jag var i deras ålder...




Shit vad långt hår man hade!

"Kan inte du berätta om vad du gjorde när du var i vår ålder så vi får lite inspiration?"




Lilla Anton som trodde skottlossningen skedde på riktigt gömde sig i en bil...

Det var inte lätt att övertala snubben att låta alla som var över 10 år att ha kul. Misha fixar!



Missar man bussen övertalar man en lastbilschaufför att skjutsa 15 barn...


Mental note: Lär inte töserna att skrika "Ta av dig kläderna" på polska

Alltså, de var ju inte svårövertalade till att dra av sig kläderna...


Partybåååååten!

Borowki!




4 comments:

  1. Anonymous7:43 pm

    hahah sjukt underhållande texter till bilderna. Och minst lika härliga bilder måste jag säga.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:07 pm

    Syns mig ha varit en mycket underhållande resa, ångrar att jag arbetade istället... ;) Lär mig väl, nån gång i livet... Kanske... ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:02 pm

    "Kan inte du berätta om vad du gjorde när du var i vår ålder så vi får lite inspiration?" Uh oh :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:35 pm

    Hallå !Du får fan lära dig att ta lite snyggare bilder på mig...
    Man ser ju fan för jävlig ut. !

    ReplyDelete