09/05/2007

A rush of blood to the head

Jag älskar mig själv idag.

Det kan bero till stor del på att jag fick en överdos av ego boost idag då mitt manus hyllades av min tutor, lästes upp högt OCH väckte reaktioner. "So go on change your assignments and pick your 3 best ones and hand in on friday, except you Melissa, you don't change anything about it and hand it in." Att få höra det - det kändes guld.

Så jag vill tacka mig själv för att jag började skriva på en berättelse när jag var 13 som under årens lopp utvecklades till den story som idag fick en twist och blev ett kort manus. Jag vill passa på och be om ursäkt till karaktärerna för att de får bära namn såsom Cowgirl, Cougar, Sheila och Bad Jon. Så som alla manus bör, gästspelade absinte i första akten.

Nu lyssnar vi vidare på Mint Royale - Singin in the Rain.

No comments:

Post a Comment