15/05/2007

Väntan på min turk

Det har varit en två veckors väntan typ, men idag äntligen fick jag min efterlängtade kebabrulle! Fy fan vilket sug jag har haft efter det. Inget går upp mot turkarnas pizza eller kebab i Sverige förstås (what's up with that?!) men den heta chili såsen de har på KebabCo borde fan exporteras till Sverige, då skulle jag slippa beställa min kebab med extra cayenne pepper hela tiden!

Det är ju nästan så jag saknar tryggheten i att ringa till Torpets och ge det magiska kodordet (cayenne) för att höra någon fånl ei andra änden av luren. "Åh, är det du Melissa..." eller "Vi började bli oroliga Melissa, du har inte varit här på ett tag!". Nu när Mille är gift behöver jag inte oroa mig för att hitta på nya ursäkter för att inte gå ut med honom (jag har redan pojkvän var inte giltig i hans öron: "Men kom igen, vill du inte ha en riktig man?"), klart mycket bättre att få stå ut med ramsan om vad jag gick miste om istället. Fuck, till och med sådant saknar jag!

No comments:

Post a Comment