31/05/2007

She´s been stalked again

Den här gången är det en Ryan - och visst han gav faktiskt en OC känsla.

Det viktiga dock (mitt i fyllebloggandet) är att jag har fått äta polsk mat! Zupa pomidorowa och pierogi ruskie, yeah baby! Magda och Monikas familj var ju som förväntat charmiga som satan, med en oroande snygg styvbror på kuppen (han hade flickvän dock) och en extra syster. Det är här jag uppskattar att de inte förstår svenska. De ska alla tre komma på Mishas fölsis-fest imorgon. Och Claremont e ljuvligt att gå ut i. Oh and I´m hot, like if that´s a newsflash...

Min prioriteringslista borde få spö - 3 inlämningsdeadlines imorgon. Jag är fullständigt färdig med... 0 av 3. Främst references kvar. Blir att stiga upp tidigt om säg, tre-fyra timmar och skriva färdigt allt innan timmen är slagen (16.00).

No comments:

Post a Comment