08/05/2007

Yesterday's Misha


Blogger trilskades med mitt tålamod igår så det får bli en post om det idag. Här viker jag ut min garderob. Se, jag går med kläder på kroppen! Klänningen (ja, det där tygstycket är en klänning, egentligen) kommer från min favoritbutik som jag funnit inne i stan. Jag har en svaghet för det där med korta längder va...

Nu ska jag off och researcha Robert Earl of Huntington minsann. Oh vad jag önskar den här serien fanns på DVD att få tag på. Matthew Porretta, vilken man. Those were the days... när man var fjorton eller något.

1 comment:

  1. "New Adventures of Robin Hood" sög. :( Det enda (och då menar jag verkligen enda) som gjorde att man kunde titta på den var ögongodiset i form utav Matthew Porretta, men han stack efter 22 avsnitt eller vad det nu var, och efterföljaren var inte alls snygg, så då gick det inte att se på eländet längre. Dåliga kulisser, dåliga skådisar, dåligt manus, dåliga kostymer, och för att inte tala om det ultrafjolliga "lady warrior Marion". >_< Men ahh, Matthew Porretta är lite off-the-scale-hawt, änna. :D <3

    ReplyDelete