04/05/2007

Setting up Sarah

Min plan om att hooka up Sarah, en av mina 3 managers, med Takin har skridit till verket. Hon e hawt, och sa e hon lang, 26, och brunett och jag bara alskar henne. Anette, Karen, jag och Sarah satt kvar efter jobbet igar och snackade hederlig skit med en flaska Alkoomi. (Betyg: for sott for min smak. Torrt vitt vin om man far be!)

Hela Polen-crew jobbade igar. Typiskt. 3e maj och allt. Fick reda pa att den ena av pojkarna e gift och allt. Det va som varst!

Jag la upp alla kort pa bordet till och med for flickorna och klargjorde min plan for dem, arlig som jag ar. En del av sanningen i alla fall, jag sa stortsett att om en manad fylls det ar och jag forvantar mig att folk ska droppa forbi fran jobbet och samtidigt lara kanna mina pojkar (inte for att alla fortjanar att bli promotade av mig, men jag tror det e for allas basta att de far till det forr eller senare).

Sammyboy fyller ar idag. De tjuvstartade vid midnatt med sitt numera vardagliga tidsfordriv. Team Kitchen forklarade stolt att de inte touched the Kompis-bag pa tva hela dagar. Sam blev en katt igen som missbrukade ordet "Awesome". Dennis blev tva meter lang med sina vertikala rander pa pyjamasen och Claws och Henrik brast ut i sang till nagot gammalt program som hette "Joelbitar" eller nagot. Tydligen med nagot mongo som at gras och kastade sniglar. Jag tittade inte pa sant va, svensk television har alltid bojkottats av mitt inre ego. Igar med. Jag snoozade i soffan mellan Henrik och Dennis och orkade dra fossingarna efter mig till min egen sang vid halv tre inatt. Till skillnad mot alla som bakade ned sig igar klev jag upp till lecture och tutorial. Vettefan ifall det e bonuspoints till mig eller ej...

No comments:

Post a Comment