23/05/2007

Leaving on a jetplane


Jag hade en sådan här. Pilotjacka insisterade mor min att kalla den. Jag minns att det var kärlek på hög nivå. Övertalade föräldrarna att köpa en sådan till mig för att storasyster hade en likadan. Den var varm och vad kan jag säga, Sverige är ett kallt land. Jag lyckades aldrig se särskilt badass ut i den dock, jag gick ju på mellanstadiet. Men den är nog åtsidolagd någonstans där hemma fortfarande (om inte mammut i min ovisshet skickat den till någon mer behövande själ i Polen, please say it isn't so). Nu när pilotjackan fastnade på bild på Rupert Friend av alla hetingar, (åh dessa ljuvliga markerade kindben baby) så vill jag att det ska vara vinter (ja svensk vinter alltså) så jag kan bära upp en mysig pilotjacka med fårskinn och se badass ut.

No comments:

Post a Comment