08/06/2006

Airoller

Har hon gått och blivit knasig nu också? Jajamän! Här ser ni Misha som friskt och envist provar på en utav födelsedagspresenterna, nämligen Airoller - den perfekta rullen för dag och natt. "För den nya frisyrgenerationen". Tidsparande om man kan sova med nytvättat hår upprullat över natten.



Min syster och den tillhörande halvan uppfyllde kraven för vad som fanns på önskelistan: sådant som jag vill ha men som jag aldrig själv skulle lägga ut pengar på. Jag som har ett av de rakaste hårsorterna som finns, tydligen, för frågar frisören ifall jag plattat håret innan jag kom dit så börjar man ju undra, vill ju variera och ha lite söta lockar.

Men nu när jag ska posta det här så verkar ju blogger ha en deprimerande outage. Oh well, nu ska jag sussa!

1 comment:

  1. Anonymous5:15 am

    cue,you look a bot shy there hun'...

    ReplyDelete