16/06/2006

Movie Nerd

Jag snodde en lista från Caroline, men den är ju så himla lång... och egentligen är listorna väl roligast att läsa för den som fyller i, men inte för resten av allmänheten. Det är en filmlista vi talar om. Vad annars. Film + Misha = evig kärlek

SUPPOSEDLY if you've seen over 80 movies, you have no life. Mark the ones you've seen. There are 200 movies on this list.


Min oro var snarare att jag skulle av något oförklarlig sammanträffande sett under 80 av filmerna på den där listan. Men nej då, jag har sett mer än hälften - 105 is my lucky number.

För 1+0+5 = 6

Det kallas logik

6 comments:

  1. Woho! Då har du sett en mer än mig, för jag fick 104 :D eller va det 108? Attans ja minns inte. Men nörd är man iaf.. haha :D

    ReplyDelete
  2. En stolt nörd that is :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. 131 O_o... och då har jag inte ens sett Harry Potter och Star Wars. [don't laugh plz]

    ReplyDelete
  5. *GASP* Har du... inte sett... Star Wars...?!?! Jag tror jag dör.

    ReplyDelete
  6. Det är lite värre än så... jag har sett Episode 3 på bio med Monika och jag höll på somna efter typ 1 timme. Dom andra har jag bläddrat igenom i fast forward eller med 30 sekunders hopp. Så det känns som jag har sett dom eftersom jag känner igen varannan sekvens... men jag saknar mycket av storyline och kontinuiteten. *mu*

    Men jag har sett alla Children of the Corn! :) That counts for something right?

    ReplyDelete