16/06/2006

Movie Nerd

Jag snodde en lista från Caroline, men den är ju så himla lång... och egentligen är listorna väl roligast att läsa för den som fyller i, men inte för resten av allmänheten. Det är en filmlista vi talar om. Vad annars. Film + Misha = evig kärlek

SUPPOSEDLY if you've seen over 80 movies, you have no life. Mark the ones you've seen. There are 200 movies on this list.


Min oro var snarare att jag skulle av något oförklarlig sammanträffande sett under 80 av filmerna på den där listan. Men nej då, jag har sett mer än hälften - 105 is my lucky number.

För 1+0+5 = 6

Det kallas logik

3 comments:

  1. Anonymous8:18 pm

    Woho! Då har du sett en mer än mig, för jag fick 104 :D eller va det 108? Attans ja minns inte. Men nörd är man iaf.. haha :D

    ReplyDelete
  2. En stolt nörd that is :D

    ReplyDelete
  3. *GASP* Har du... inte sett... Star Wars...?!?! Jag tror jag dör.

    ReplyDelete