27/06/2006

So, what are you (not) wearing?


Jag minns inte riktigt hur vi kom in på det, men Olek (en dansande polsk Londonbo that is) gav mig en snabb-lektion i hur jag skulle få över pojkvännen på bara några sekunder. It went something like this...

- Jag har på mig mina nya skor!
- . . .
- Jag har
enbart på mig mina nya skor...


Köpte dessa syndiga peep-toe polka dotties från Gino Ventori för en billig slant på rean idag. They make me think dirty thoughts. Åh vad jag skulle vilja jobba som sekreterare helt plötsligt...


12 comments:

  1. Anonymous9:05 pm

    Åh dom är jättefina

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:42 pm

    oh, de va riktigt snygga skor! :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:06 am

    Ohyes, ett par riktiga secretary-pumps :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:39 am

    hysteriskt bra!

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:06 am

    åh så söta

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:17 am

    Satt och läste lite i din blogg och konstaterade att du MÅSTE vara Melissa! (med syster Monica?) Kul blogg! / Ika

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:47 pm

    Wow va söta! Där haru fyndat tjejen :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:14 pm

    Vilka tuffa!

    ReplyDelete
  9. angel: tack, visst är de!

    gilraen: Klart de är snygga! Porriga också dessutom!

    evelina: Indeed! Blir suge att se filmen The Secretary nu...

    sara: Kul att du tycker det :D

    camilla: Tack :D

    Ika: Japp, Melissa i egen hög person. Vem är du? Någon av syrrans konstiga umgängeskrets?

    debbie: Visst har jag? Jag är jättenöjd iaf!

    emma: Yes, they are. Tack!

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:02 pm

    Ååhh, adorable!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:52 pm

    ååh. vilka sötingar!

    ReplyDelete
  12. Anonymous9:09 am

    Stämmer nog;) Jag var också med i Malwa för typ hundra år sen...

    ReplyDelete