23/06/2006

Filminspelning och spellistor

Stillbild från vattenkrig-scenen med Anna som Veronika

Det har blivit en hel del filminspelning ändå med tjejerna. De flesta av dansscenerna är filmade och ikväll har jag gått igenom spellistorna på iTunes efter några bra låtar som jag kan ha som soundtrack till deras blod-svett-och-tårar-uppvärmning där de pressar massa sit ups och stretch, både på golvet och vid stången. För tillfället ser jag det kraftfullt framför mig med klippen och flytet till början av Just Tonight - Jimmy Eat World. Grym låt!

Det är ju inte på långa vägar dags för the editing stage av det här projektet, men när det väl är dags (sådär vid sommarens slut) så kanske jag kan lägga upp dem här för att

a) bankas medvetslös av hänsynslös kritik

b) låta det gå förbi obemärkt då det inte alls är garanterat att folk ens kikar in här,

eller

c) inspireras till att förbättra och jobba hårdare om någon tar sig tid att ge lite konstruktiv kritik.

No comments:

Post a Comment