15/06/2006

Ego Top 5


Topplistan fortsätter och här kommer den nya med de fem saker som Misha med ständig telepatisk kraft försöker transportera á la Paige i Förhäxad, till garderoben. Visste ni förresten att Norrköping Citys gallerior på Drottninggatan har hela 180 butiker? Det var som tusan, de verkar så mycket färre när man går där. Någon dag måste jag ta fram agenten inom mig, med Rosa Pantern låten som bakgrundsmusik, och försäkra mig om ifall reklamkampanjen inte ljuger. Trots dessa 180 butiker ( det finns några småbutiker på annat håll i närheten förstås) så saknas nödvändigheter som Mango, Zara och TopShop här. Vad måste man göra för att övertyga folket att öppna dem, för min skull? Ja för jag är ju viktig. Jag skulle bli stamkund!


2 comments:

  1. när du har teleporterat hem de där fem så kan du väl skicka samma upplaga till mig? :)

    ReplyDelete
  2. Sure, de borde vara där hos dig nu vid det här laget. Eller så måste jag förbättra mina magiska förmågor...

    ReplyDelete